logo

Henkilökohtainen liikuntaneuvonta

 

Haluaisitko aloittaa liikuntaharrastuksen, mutta sinun on vaikea löytää motivaatiota tai aikaa liikunnalle? Etkö tiedä, millaista liikuntaa harrastaisit tai millä tehoilla liikkuisit?

running-1705716 640

Varaa aika henkilökohtaiselle liikuntaneuvonnalle:

pohditaan yhdessä, miten liikunta saataisiin osaksi arkeasi!

 

Liikuntaneuvonta voi sisältää esimerkiksi:
- terveysliikuntaohjelman laatimisen
- erilaisia kuntotestejä
- pilateksen, joogan, sauvakävelyn, kävelyn/juoksun tekniikkaan tai kuntosaliharjoitteluun tutustumista
- omien liikuntatavoitteiden ja -motivaatioiden läpikäymistä
- jatkotapaamisten sopimisen

Kysy tarjousta - räätälöidään sinulle sopiva paketti sopuisaan hintaan! 

 

 

 

 

 

 

fitness-1677212 640

 

Liikuntalääketieteen tutkinto-opiskelijana minulla on yliopistotason koulutusta liikunnan terveyden edistämisen näkökulmista ja terveysliikunnan harrastamisessa huomioitavista asioista. Kanssani voit siis huoletta pohtia myös mahdollisia liikuntaan liittyviä huolenaiheitasi. Voimme myös yhdessä tutkia erilaisia motivaation ja tavoitteisiin liittyviä seikkoja - psykologian maisteriopiskelijana olen syventynyt myös näihin näkökulmiin.

 

 

 

 

  

 

Säännöllisellä liikunnalla on monia terveyshyötyjä:

Liikunta alentaa riskiä mm. sydänsairauksille, aivohalvaukselle, kohonnelle verenpaineelle, kohonneille kolesteroliarvoille, ahtauttaville keuhkosairauksille, tuki- ja liikuntaelinsairauksille, useille syöville, metaboliselle oireyhtymälle ja 2-tyypin diabetekselle.

Lisäksi liikunta mm. estää lihavuutta, tukee painonhallintaa, lievittää masennusoireita ja parantaa kestävyys- ja lihaskuntoa.